Natur & kulturparken

Publisert oktober 9th, 2013 | av Kristian Bjørnstad

Ny merkevare for Finnskogen

Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook0

Dette er den nye merkevaren for Finnskogen og Finnskogen Natur & kulturpark. Den er laget på oppdrag av parken og skal forsøke å fange opp noe av det som gjør Finnskogen spesiell. Her er det flere symboler som det kan være interessant å tolke; bl.a ild. Det er også fire innganger til Finnskogen; sør, vest og øst. Den nordlige inngangen er Trysil. Ideen med merkevaren er å ha en samlet visuell profil utad. Samtidig skal partnere i parken få bruke merkevare etter et gjennomført kurs med bl.a. historie, miljø og sikkerhet. Flere lag og næringsdrivende i Trysil Finnskog vil sikkert være interessert i å bruke denne? Det er også planer om en produktmerkevare for typiske produkter fra Finnskogen.


Om forfatteren

Bygde- og stedsutvikler fra Lutnes i Søre Trysil. Redaktør for denne nettsiden og koordinator for nettverket trysilfinnskog.no.



Legg igjen en kommentar

Tilbake til toppen ↑